Uppehåll!

Har vart med Mr.M hela helgen, det  har varit mysigt.
Vi har bara latat oss, solat, lagat mat, cyklat runt, spelat lite, och så :)
Jag har iaf haft nice!
Men nu, är det ett litet uppehåll...."/ >.<

I morgon är det skola, och jag börjar 12.10 och slutar 13.00. Underbart!
Denna veckan är det inte många lektioner, det mesta är väll historieprovet på onsdag, plus ett handledar möte på onsdag har jag för mig att det var!
Inte mycket slit med andra ord, är ledig hela tisdagen dessutom, tror jag är ledig på torsdag också :)

På fredag bär det av till Helsingborg, nice :D
Det blir jag, Johan och Mr.M, och vi ska leva loppan =) Danmark here I come!
Mohahaha


Kollar på LA Ink just nu, på sexan. Ska snart spela lite, hehe. Har nämligen fått mer gametime. Som jag typ inte haft i en och en halv månad! Men, det känns gött att vara back on track igen! :)

Nu, ska jag leta upp en fin fin bild, och sen kolla lite mer på tv. Mohaha, so long suckers!

Hittade föressten en fågelunge igår, som jag och Mr.M  tar hand om nu!
Vi vet inte vad för fågel det är, men det liknar hur mycket som helst en gök!
 :)



Rå coola dockor!
 

En sån pennvässare blir att införskaffas till hösten! ;D

Puss//Karin

Postat av: Mr A

Haha, blir banne mig mörkrädd av dessa dockor ;)

2008-06-02 @ 03:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu