Varför?!?

Varför bryr du dig så lite om mig, och så mycket om dig ?!? "/  Varför den kommentaren, jag visste att det sved, men du är för ''man'' för att säga att det gör ont!
Det är inte manligt att ljuga, att skjuta undan, dra sig tillbaka och vara taskig mot sitt hjärta, det är endast svinigt!
Är jag hjärtat fortfarande?!

Var förskiktig du har mitt liv i din haaand....


Hej, Jag älskar dig

ja.. dig och en annan tjej
kanske en till men det är ganska oseriöst
för jag vill faktiskt bara leka
få smeka hennes bröst och sedan skryta om hur bra jag är!
vilken karl jag är! som han ni ser på tv där!

Men egentligen är det dig jag tänker på
ja och förstås hon andra då   Hon med den snygga baken
den som höll mig vaken   hela natten
men hon vara ju bara som ett spel   det var inte så fel, inte för en natt
och hon är ju bara en leksak
bara en random tjej

Varför blir du så ledsen? jag älskar bara dig






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu