Bra start på en dålig vecka!

Eller, egentligen hur kan jag säga så? Att detta är en dålig vecka. Första dagen var ju hur lyckad som helst, förutom att jag mådde illa på morgonen och hade ett prov idag.
Men, det var någon tävling på sundsta att man skulle hitta ''det gyllene kortet'', ungefär som Kalle och Chokladfabriken. Det som var vinsten här var inte en rundtur i något godisparadis utan ett kilo choklad. Inte illa ändå! ^^,
Och jag och Nina sa att vi banne mig skulle leta efter dom dära kuverten som biljetterna låg i, antingen två nitlotter, eller Den Gyllene Biljetten! Mohaha
Och som av en slump, slänger jag ett getöga på ett kuvert i ett fack på väggen, jag ser att det står Karlstad kommun i ena hörnet, tar upp det, och mitt på kuvertet står det Fairtrade. Jajamän, det var ett sånt. Antigen nitlott eller, ja ni vet vad!
Jag ska till Nina, är det den gyllene biljetten så skriker jag.
Jag sitter inne på geografin, öppnar det sakta och drar fram: Den gyllene biljetten!!
Ja, jag skrek!
Fast då dom skulle ha utlottingen av vinnaren, satt jag och gjorde miljöprov, så jag gav bort biljetten till Emeli!

>.<

Sen fick vi tillbaka Afrika provet. Jag fick VG och var väldans glad!

Nu, men tanke på min rubrik: ''...en dålig vecka!''
Jag menade bara att jag har tre prov denna veckan. Ett är redan avklarat, sen är nästa på onsdag (naturkunskap) sen även torsdagen (matteprov).

Stressigt värre! Men efter det blir det mysig helg med inlines. Tyvärr upphör mitt internet på Fredag.
Suck...här sitter man utan tv, utan internet, men vem har allt det då?
Skitsamma!

Tjipp och hajk, var på vår skola idag.
Hehe, tjipp som vi (inte) säger i värmland ;D

//PUSS Karin

Postat av: Emeli

Det var de efter mig som vann :(

2008-03-15 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu