Du säger att du är stark..

Att du vart igenom det här förut...damdidamdidam...

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav...

Japp, ni gissade rätt. Håkans nya singel, mums. Den låten är underbar.
Ska köpa skivan snart ;P Kom som sagt ut för två dagar sedan, men än så länge nöjer jag mig med singeln :)
Den är bra...

Sitter i lägenheten nu, för igår kom vårat mobila bredband, ville ha ett rosa men...det var slut >.<
Vitt har vi nu...whatever. Och nu är Mr.M hos käftis, så jag tänkte koppla av med lite spelande nu, innan matte pluggandet sätter igång. Men vad händer? Jo, alla mina addOns är borta! Fnys, sa jag då..vänta ska bara byta låt! >.<
Så..gillar inte den så värst. Hide and Seek förövrigt!
Idag så kanske det blir afterwork på Killingen. Hoppas! ^^,
Det är heller ingen fin dag idag, eller inte lika som igår. Hoppas morgon dagen blir nice :)

Ikväll får jag och Mr.M en bebis. Eller Friidas bebis ska vi ta hand om! Hennes katt Nicos ska komma hit och sova och käka och bajsa i fem dagar medan hon är i Trysil och gottar sig! Jag vill följa med ! :/

Ska kolla på nya tider nu!

Puss //Karin


Så här såg dom ut, fast vi har ett vitt >.<


Så här ser Nicos ut, :)





Njut av den :D

Postat av: Lina

Men karin kom igen nu! vänta inte i evligheter med att blogga :D jag älskar att läsa din blogg! nu har du fått internet också KOM IGEN!:D

2008-03-29 @ 00:31:19
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Friida ;D

Ja
de e bra att du bloggar gumman!! ;D alltid lika roligt å läsa när man sitter å jobbar på apoteket hahah! Nicos
ser nästan så ut iaf^^ han e bara lite gråare ;)

2008-04-06 @ 10:19:10
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu