Ett förhållandevis bra lov!

Tjaa, lite lång rubrik, men den får duga.
För den sammanfattar lovet ganska bra tycker jag.
Som sagt är detta sista dagen på lovet (vi har studiedag idag) kommer nog inte studera. Ska däremot ut lite i naturen, eftesom vädret är så väldans fint.
Behöver tänka lite.

Detta lov har inneburit många fester, eller kanske inte överdrivet många, men i min värld är det många.
Först var det fredagen innan lovet skulle börja, som Mr.M hade fest (ni kan se bilder i ett äldre inlägg)
Sen var det Linas (liiinag.blogg.se) lilla melodifestivals fest :P Mycket trevligt.
Sen var det min fest, som var här hemma, ganska lyckad. Inte så mycket folk dock eftersom mitt hus är så litet >.< Fnys!
Sen har jag hunnit träffa Micka, Friida, Kristin, Linda, Sandra, Lina och Mr.M. =)
Skojs. Ändå så var lovet bara en vecka.

Jo, jag har jobbat också ! Hos Vildhjärta! (Sök på google) =)
Hon är en konstnär, som tillverkar mycket tjusiga figurer av pinnar. Jo, de är sant. Men dom är väldigt fina :)
Jag och Kristin var där, och det var nog det roligaste jobbet jag har haft. Även om det blev lite stressigt på fredagen =)

Idag ska jag bara vara hemma, iallafall är det tänkt så =) Dagen är ju ung, hehe!

Puss/Karin

image109

Postat av: Anonym

Önskar jag hade kunnat va på den festen :)

2008-03-09 @ 13:04:15
Postat av: Mr A

Hoppas jag kan va med på nästa fest! :)

2008-03-09 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu