Flyttat hemifrån

Som sagt, idag var det första dagen i lägenheten.
Är nu hemma hos Mr.M eftersom det var speldag i dag, och  i lägnenheten finns inget internet!
Nu ska vi snart sticka hem igen, för att sova. Och jag kan säga att de är världens minsta säng! :| Omg, men men...
Att få ligga ännu närmare den man älskar, inte mig emot ! :)

Det har varit en väldigt solig och fin dag, vi satt ute på förmiddagen och spelade kort på balkongen och solade oss. Jätte mysigt, och vi hoppas på en lika fin och solig dag i morgon :)

I morgon ska vi  föressten hem till mig, för Mr.M ska träffa några polare och vi ska fika med mina föräldrar! =)
Nice!

Har bakat muffins också, som han blev förälskad i. Han åt så många, att han knappt orkade en pytteliten våffla =)
Dom blev faktiskt goda! Det kan jag erkänna :)

Puss//Karin

image113 Så här såg dom ut! >.<

Postat av: Friida;D

Dina muffins va jätte goda!;D

2008-03-28 @ 10:38:32
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu