Ja, det finns sjuka människor!

Det finns det faktiskt!
Men nu till något helt annat.

Fick ju som sagt en bebis igår kväll! Till låns bara i fem dagar. Men han är go :)
Nicos heter han, Friidas gosiga birma katt! :) Hehe.

Idag vaknade jag runt halv elva, gick upp städade lite, kollade på tv. Sen vaknade Mr.M och jag väntade på att han skulle vakna till lite, så vi kunde äta.
Sen ringde jag mina föräldrar som satt och lyxade sig med brunch på hotell Plaza i stan >.<
Undrade om dom ville komma hem till oss på fika.
Det ville dom, så klockan tre kom dom.
Och innan de, så for jag runt och diskade, städade, tände ljus och så..Hann med en snabb dusch också!
Sen när dom skulle te och åka hem, då ville jag följa med, men Mr.M ville inte med.
Whatever, jag åkte med. Han stannade hemma med lille lille katten!

Men...idag är det ''våran dag'' vilket innebär (som vi bestämde för en vecka sedan) att vi bara ska umgås med varandra, bry oss om varandra som mest, mysa, gå på bio osv.
Aja, jag bad honom att ringa mig, eller ''höra av sig'' som jag sa innan jag stack.
Han är inte inne på msn, har inte ringt än (kommer inte att göra de heller, skulle jag gissa starkt på) och han är inte inne på msn. Men...han spelar. Och det vet jag.
Suck, då vet man ju vad han prioriterade på ''våran dag'' Vara hemma och spela.
Själv har jag inte spelat ett minut på lovet, medans vissa har ägnat mer eller mindre hela lovet till de spelet!
Nu har även min gametime utgått så...

Whatever, shoulden't I bee use to this by this time?!
I mean, I've known about it for very long. :(

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu