Jag älskar...

den här dagen.
Den har varit underbar, trots att vi gick till 17.00 (fick dock sluta en halvtimme tidigare)
Men, iaf. så trodde jag i morse att min pojke var hemma och spydde. Blev glad av att de honom i sin fina röd/grå tröja.
Sen bjöd han mig till Burger King, jag vet vad ni tänker, men jag brukar faktiskt inte äta där >.<.
Sen efter de väntade vi på bussen tillbaka till skolan, det var mega soligt på torget fast det var också väldans kallt.
Vi satte oss i ett par stolar och solade oss, då han ville gå och kolla på godiset.
Sen fick jag en polkagris. Han köpte också en, fast med smultron smak! >.< Min var godast, mohahaha.

Jag har kommit på att de bästa jag vet är att sitta i Mr.M's famn, och han håller om mig. Det är väldans mys.
Gillar när han pussar mig, på kinderna och på halsen. :) Han är helt enkelt väldigt bra!

Nu ser jag fram emot Doreen 21.30, för Håkan is med! =) Väldigt nice!
Ska käka nu! Är inte så hungrig dock, är sugen på att köpta ett par nya skor, och lite nya kläder. Mohaha
I morgon blir de kalas, och på lördag flyttar jag >.<

Puss//Karin

 Vilken polkagris smak tycker du bäst om?! (kommentera gärna)

Postat av: Friida ;D

Jasså de
blir kalas idag ja!;) Fan så najs!:P själv så jobbar man då:/ Men
fan va
lajbans de ska bli när du flyttar te kil!;D å då får vi allt leka^^ Miss ya darling!

2008-03-21 @ 14:40:40
URL: http://saikoo.blogg.se
Postat av: Friida ;D

btw, ja
tkr inte om orginalet på polagris
så de ja skulle väl välja smultron faktiskt^^ eller cola, men de blir så mkt så
smultron skulle nog va go^^ eller viol oxå;D

2008-03-21 @ 15:20:40
URL: http://saikoo.blogg.se
Postat av: Friida ;D

btw, ja
tkr inte om orginalet på polagris
så de ja skulle väl välja smultron faktiskt^^ eller cola, men de blir så mkt så
smultron skulle nog va go^^ eller viol oxå;D

2008-03-21 @ 15:22:18
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu