Not much up for a subject!

Ne, inte idag. Men jag kan säga ett ord : Sunes Jul!*  Mohaha, så in i bomben bra.
Stackars Mr.M, han kommer bli såå trött på Sune efter ett tag! Hahaha...jag älskar avsnittet där Sune ska ha julspel.

* Sunes Jul gick som julkalender 1991. Ladda hem säger jag bara! Lätt värt den tid det tar ^^,
Men, ska ni ladda hem, se till att inte vara lika dumma som mig, och stänga av datorn, för då tar det år innan serien är hemladdad. :) Hehe

I allafall så på fredag smäller det. Då bär det av mot Kil, och egen lägenhet. Jag vet vad ni tänker, Kil, vad är det för plejs?!  Men, det erbjuds ju gratis, (Mr.M's mormor är i USA om jag inte nämnt det?) så då tar vi över den lägenheten i 5 veckor! =)

Idag har jag köpt påskgodis till Mr.M. Hoppas han blir glad :)
Han ska få ett ägg, med en massa godis gott i, sen en stooor kanin av choklad. Mums, tycker han inte om det kan jag gärna ta! ^^,

Det pågår ju Konståknings VM just nu, i GBG, men ...en viss person (till mycket stor besvikelse) är inte deltagande.
Hmf, har han tröttnat på att vinna eller ?!
Fnys...

Ska dra och dricka lite saft. Eller som vi såg att Fun Light hette på REA (ni vet de där barnprogrammet) ...Dryck!
Inte saft, inte fruktdryck (eftersom den inte har fruktbilder på etiketten) utan bara dryck.

Så, gott folk, kommentera gärna om ni sett Suned Jul och säg era åsikter, annars kommentera gärna om nått annat :)

Puss//Karin

 Här är konståkaren jag nämnde :)


Postat av: Paslusk

The big bang theory ska de va :D

2008-03-20 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu