Onsdag!

Första onsdagen i skolan, och i morgon ser man (inte) fram emot veckans längsta dag! Torsdag. Jag slutar 17.00, och sista lektionen är en och en halv timmes naturkunskapslabb.
Låter det lockaden, byt plats med mig i såna fall.
Ska vara klar med lavar också, (ett litet arbete vi ägnat oss åt i några veckor) Suck.

Efter skolan så var det dags för Linas lilla uppdrag, att fota mig.
Och jag blev grundlurad, det var ju bara lilla jag som skulle fotas, jag trodde att det var en till. Men icke..Fnys.
Det gick bra ändå, hoppas Lina blev nöjd haha, och att det går bra på Wettergrendagen, och att den där montern med mitt fejs sen bränns upp! :)

Sen så gick jag och Mr.M runt, jag drog med honom till en skoaffär där jag hade sett jordens åttonde underverk. Kanske inte riktigt, men det var ett par riktigt fina skor.
Han fick för sig att skulle betala dom, men, ack och ve så fanns dom inte i min storlek. Jo, bara i en annan färg och den färgen var vit så jag avvek från affären.
Sen vet jag inte vad som föll Mr.M på hjärtat (det kanske lönar sig att vara glad) =) men han köpte rosor till mig! Väldigt fina, dom står precis brevid min säng, så jag kan känna rosendoften när jag somnar.
Sen fick jag te av honom, grönt te. Mumma.
Han berättade att det tydligen skulle öka sexlusten(?) mohaha, att han vågade köpa det till Mig! ^^,

Men nu avrundar jag, vet inte riktigt vilka som läser min blogg längre. Ser ut som alla bloggar jag tidigare läst är nedlagda, senaste inläggen är ca. 5 veckor gamla. Lite tråkigt, men jag håller min glöd uppe! =)

Ps. Ni som läser, kommentera gärna så jag vet att ni läser! Ds.

Puss//Karin

image110    image111 Så här såg te:et nästan ut. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu