Soligt men ack så kallt!

Vaknade för inte så längesen. Närmare bestämt en och en halv timme sen!
Har varit ute och solat mig lite, men urs vad kallt.
Man sitter där och njuter, sen kommer de en vind och man kurar ihop sig.
Fy!

Idag har jag att se fram emot:
Bio med Mr.M
Göra matte
Lvla med huntern

Japp, en viss person ringde och skicka sms att han inte ville gå på bio idag. Går visst inga bra...
Det visste jag redan. Men jag ville mest gå på bio för att vi ska göra nått tillsammans och umågs utan att sitta framför två skärmar!

Man kan inte alltid få som man vill.
Matte ja, den hade jag tänkt att jag ska ta i tu med senare. Det brukar bli så här..senare, senare, senare...
Och så blir den aldrig gjord. =)

I morgon är det måndag, går bara till torsdag eftersom det är långfredagen på fredag.
Då ska jag och Mr.M flytta in i hans mormors lägenhet i 5 veckor :)
Naajs.
Hoppas jag får träffa Friida mycket dom veckorna. Eftesom hon numera bor i Kil =)
Hoppas de ;D

Har inge mer att säga, mina fingrar och mitt ass fryser så bye!

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu