Vad tycker du är det viktigaste i livet?

När man ser en sådan fråga börjar man fundera!
Vad tycker man själv är viktigast i livet?
Är det kanske att ha en välbetalt jobb, många kompisar, snyggast kropp, dejta skolans superhunk?!
Jag vet inte...så skulle jag svara. Om jag var på dåligt humör skulle jag nog säga: Vatten!
Ännu sämre humör: Att det trådlösa bredbandet någon gång kunde fungera och att de här **** tangenterna inte var så **** tröga! >.<
Det gott folk var dagens i-lands problem!
Men palla skriva blogg om alla fattiga barn och hur klimatet bara blir värre och värr. Allt det vet alla!
Tyvärr vet alla, men vad gör någon? Skit samma, cykla mer :)

Hehe....

Ja, jag kanske är lite låg, men är de så konstigt när inget går bra.
För en gångs skull är det inte skolan som jag pratar om, utan något helt annat. :/ Något värre!
Jag hatar detta, finns inget värre. Vill hellre ha IG  i alla ämnen än att det ska vara så här^.

En liten fråga...vad har jag egentligen gjort? Jag ber om ursäkt för att jag har suckat, eller himlat. Men de var inte menat mot dig! 

Skit samma, du läser ändå inte här längre....

Bye//Karin

image112
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu