Äntligen ....

Japp, idag sker det. Idag är dagen med stort D!
Vi ska iviga grillen (för i år) och därmed har vi officiellt startat grillsäsongen i den här familjen. Mums...ni kanske har fattat?! Jag älskar grillat :D

Igår var jag på Malins tjejkväll, för hon fyllde som sagt 18 igår :) Grattis till dig ;D
Hon fick många fina sakimaker, men roligast var nog hennes kompis Ellens present.
Det var ett ''sommar-kit'' med massor av små roliga saker i :) Och hon fick en as fin klänning också. Jäkligt snygg, ;D
Vi grillade igår :D Wiee, det blev grillspett, med kyckling och korv och köttbullar champinjoner och så..Till de, rösti och potatis sallad och tzatziki! Muums...
Sen sjöng vi singstar, mohaha....

Jag kände mig ganska lyckad igår, för jag var nyttig (iallfall den tidigare delen av dagen) plus att jag cylkade en hel del, bla till Malin och hem igen, sen så var jag ute och gick en långrunda! Trååååkigt för er att läsa, så nu slutar jag.

Ska kolla på film nu :) Har solat färdigt för idag.

image100

Gammal fest bild, men ack så fin :D

Puss //Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu