Ärligt talat...

Ja, för ärligt talat, jag gillar inte helger.
Ibland kan man sitta i skolan och tråna efter helg, men varför?

Igår hade jag, Lina, Friida och Malin grilkväll hemma hos Lina.
Där satt vi och tog massa spännande kort, mohaha! Och snackade länge länge...Fun fun.
Lite senare kom en kille som heter Niclas och han körde runt oss i hans bil. Först in till sundsta, sen till herrhagen.
Mohaha, första gången jag besökte Maxim ;D
Sen efter de stack vi till Kil, och hämtade Friidas gamla goa skivor. =)
Sen skulle partyt börja, mohaha.

Chauffören var dödstrött, och var inte så sugen på att åka bil längre. Klockan var tio över ett, den stackaren.
Och alla utom jag tyckte att det inte var kul utan sprit. (Den tog nämligen slut hemma hos Lina, hahaha)
Så vi bestämde för att dra oss tillbaka till Hammarö. Well, jag hade iallafall trevligt.

I övrigt har min helg rå sugit. Ja, jag använder såna ord när jag vill berätta att jag har tåkigt.
Jag vill inte ägna en hel helg åt att plugga kemi, fatta kul, not! Men, de är nödvändigt >.<
Plus, att de har hänt saker också som jag inte mår så bra över.
Det blir något värre eftersom jag inte har en enda chans att reda ut det, och jag vet heller inte något sätt som det skulle kunna bli bra på!
Funderar på att skippa skolan i morgon :/ Vill inte dit. Men, har en sista viktig lektion i morgon, som jag måste gå på! Suck...
Sen räknade jag ut att den enda dagen jag "kan" vara hemma från skolan utan att jag får en käftsmäll av läxor på måndagen är fredag!
Det är ändå min hat-dag, så varför inte!

Tyvärr gott folk, så har inte min käre kusin hunnit skicka korten från igår än, men en uppdatering kommer lite senare idag förhoppningsvis! =)

image130

Jag är trött i Sunne, på Friidas partaj!

Puss//Karin

Postat av: Micka

Grillkväll?:( Jag önskar att ni kunde höra av er när ni hittar på ngt! Trodde jag var med i "gänget", men ja blev väl utelämnad antagligen..;/

2008-05-18 @ 12:53:55
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se
Postat av: Lina

Dom kommer :D är påväg nu vettu ;) medans det blev 133 så blev det endel ;) hahhaha!

2008-05-18 @ 13:49:09
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Mr A

Maxim e ju en liten upplevelse utöver de vanliga. Töligt med så mycket läxor men tänk på att snart är det lov ;). Då hoppas jag på mycket grillkvällar m.m

2008-05-18 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu