Chips sugen!

Som sagt...
Det är fredag.  Har varit en bra dag, men jag behövde det med tanke på mitt förra blogg inlägg...
Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Vart i skolan, (träffade Lina på bussen :D Hon skulle ha prov, mohahaha)
men väl i skolan så berättade jag för Johan. B att jag hade drömt om honom och hans bror >.< Hehe....
Och han tyckte att det var skit kul att höra min dröm, även om den var knasig. Han är också en drömtydare, eller vad man ska säga, och det låter ganska trovärdigt det han säger :)

Men efter de så kunde han inte sluta tänka på min dröm. Han frågade på historian vad jag hade tänkt på hela dagen, och då fattade jag vart han ville komma.
Så jag frågade vad han hade tänkt på hela dagen och det var just min dröm.
Så, Lina, Friida, Mr.M och fler, nu slipper ni höra mitt tjat om mina dumma drömmar, ^^, Mohaha

När jag kom hem runt halv sex så han jag inte mer än komma in fören jag följde med mamma och pappa till Bergvik. Jag ville titta på en jacka på Gina som jag har sett >.<
Men...like always så fanns den i fel färg, fel storlek, och fel sort!
Suck...äh
Sen tittade vi lite på MQ och Veromoda, och jag hittade en tröja på vero som jag har letat efter i dödagar.
Det är den tröjan modellen har på bilden. Jag har letat efter den men inte hittat. Så vi frågade hon som jobbade där, om den fanns, hon sa: Njaa, jag tror inte de, tror bara jag har den i svart om ens de!
Så hon gick och kollade och där fanns den, i rätt storlek, rätt färg, och det var den allra sista :D
Fatta om jag är överglad nu !!

Ska fortsätta plugga kemi nu, och ta mig lite mat! :/ Kul fredags kväll, *not*. Men i morgon blir de fun fun.

Puss//Karin



Tänk att detta egentligen är en man, eller iallafall HAR varit.
Amanda Lepore heter hon, och är transvestit!
Kan inte sluta titta på henne, ser så "speciell" ut :D Mohaha


Postat av: Mr A

Volvo ringde, de ville ha tillbaka sina airbags ;)

2008-05-22 @ 12:24:12
Postat av: Mr A

Du e snyggare än Amanda Lepore

2008-05-29 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu