Det blir vad man gör det till!

Ja, så brukar det ju heta, eller hur?!
Men, jag tror att även det omvända stämmer. Att det som är formar en!
Att är det roligt så blir de det också.
Kanske...

Idag har jag gått i skolan från 9.40, till 16.30! Suck.
Fast draman var ju inställd så man fick gotta sig åt en extra lång lunch! :)
Enda posetiva idag!
Idag har varit en sug dag enligt mig. Trots lång skoldag hände inget spännande som man kanske annars kan hoppas på. Hade Naturkunskaps prov också, wihoo!!
Fick även reda på att jag suger på en sak som jag trodde jag var bra, eller iallafall någorlunda bra på. Jag trodde iaf att jag dög, om jag får säga så ^^, Men icke sa nicke.

Men, jag ska vara posetiv, nu kan det iallafall inte bli värre!
Pratade lite om Helsingborg, och Danmark. Nästa fredag bär det ju av för mig, Mr.M och Wesslan.
Har även en till nyhet, jag ska mönstra inför lumpen :)
Vet ej när, måste ju ta det när jag inte är uppbokad.
Allt är väldigt stressigt just nu.

Och det ser ut att hålla i sig sommaren ut, och till hösten är det sista året som gäller, så man lär nog gå eller kanske springa in i väggen :/
Gaah...

Vill ju ta körkort också i sommar!

Fnys, allt bara skiter sig. Det går fan inte att vara posetiv just nu...

Puss//Karin

Sånt här gör mig posetiv :D:D

image140



image141



image142


image143



image144


Jaa, jag älskar rosa!!!

 :D:D:D:D

Postat av: Mr A

JA, snart är det sommar ;)

2008-05-29 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu