Helgen i kortformat!

I fredags gjorde jag inte mycket. Satt hemma, läste lite, satt vid datorn och checkade tvn. Var ändå ganska skönt och avkopplande. :)
På lördagen åkte jag och pappa och Sture till stan, för vi skulle köpa present till mamma.
Hon fick en "spa-kit" som vi satt ihop åt henne! :) Det innehöll massor av skrubbar till rygg, fötter, händer, lår och kropp. Hon fick även två stycken fuktighets krämer, en till ansiktet och en till kroppen. =) Hon blev mycket glad, men tyvärr var jag inte hemma i morse för att uppleva de, ;D
För efter att vi köpt presenten så skjusade pappa mig till Mr.M. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle ha grillmys, och så. Men det fick bli på dagen, eftersom dom skulle få gäster dit på kvällen som skulle äta och se på Eurovison song contest.
Vi grillade grillspett och det var muums :D Sen var vi ute ett tag, och vi spelade fotboll och fulade oss. Sen så kom alla och det blev pizza. Tre olika sorters familjepizzor!
Sen efter det blev det en jättegod efterrätt. Vet inte riktigt vad det vita mojjet var, (smakade som vin, lite vanilj och kanske grädde?!) sen var det kokade rabarber med vanilj i botten! Mums :D

Sen kollade jag på eurovison, haha. Visste väll att sverige aldrig i hela livet skulle ta sig till en topp 10 placering!
Inte med den usla låten. Själv tyckte jag att Lettland var hur bra som helst, sam Danmark och lite Israel! :)
Men, vi satt i ett rum fullt med alkohol påverkade vuxna som älskar att babbla, så jag hörde inte mycket av låtarna.
Kom det något stölligt, så skulle det snackas. Kom det en snygg tjej, då blev förvisserligen männen tysta som möss, men kvinnorna babblade på om : guud, va opererad, guud, vilka fejkbröst nämen urs, hur hon ser ut. Det där kan väll ingen tycka är snyggt? Samtidigt som deras män sitter och dreglar saliv på fintröjan :D Mohaha...

Svartsjuka kan finnas även bland gifta par i 40+ samt 50 - åldern :D

Puss//Karin

Postat av: Malin

Heja Frankrike!

2008-05-25 @ 21:29:29
URL: http://raggsocka.blogg.se
Postat av: Lina

NejNej :) han gick hem då vid halv 3-3 där :) ja lettland var bra :D wiho för dom, sug på charlotte! :P

2008-05-25 @ 21:48:15
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Mr A

Tur att man inte var i Sverige när Eurovison song contest gick :)

2008-05-29 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu