Hey, efter plugget, det fixar sig...

aldrig! >.< Jag vet att låten går alltid istället för aldrig men jag tycker att det aldrig funkar! Föör mycket plugg just nu, och just nu är jag så ***** skoltrött att jag inte finner ord.
Plus att man måste hjälpa till hemma hela tiden, blir galen!
Kan man aldrig få koppla av, lägga sig i sägen och sova?! Va? Skulle det vara så svårt?!

Har väldans mycket prov som sagt, har första provet nu på onsdag. Lärarn har skrämt upp oss med att provet kommer bli större än störst. Och jag känner mig väldigt o påläst just nu. Även om jag pluggar och läser, så är de så himlans mycket som vi ska kunna....suck.

Ska bara säga en annan sak, jag hatar datorer, för datorer hatar mig :(
Aahh, måste hjälpa nu. Fnys...

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu