Jag har bestämt mig nu...

Jag ska sluta skriva på bloggen om att jag pluggar, för de är väldans ointressant att läsa om, och jag orkar inte babbla om de! Så finnish om det.!

Den här veckan går mot sitt slut, tack gode gud. :) Japp, för en gångs skull längtar jag efter helgen, men bara pytte lite.
Jag får fortfarande känslan av smått panik ångest för att de snart är helg.
Suck..kan ingen bara ta med mig ut i solen, där massor av folk vimmlar runt, och alla skrattar och är glada och man skrattar med folk man knappt känner, och alla är snygga :D
Ja, jag har tråkigt, fast idag är det en slappa-dag. Jag ska bara slappa framför tvn, mohaha.
Ska ut och gå sen lite bara, men det är en annan femma! :)

Ska kolla på Will och Grace nu! Faktiskt ganska småkul, sen ska jag och Sture nog kolla pantertaner, haha. Kalla oss geeks men thats us. Det är lite småroligt faktiskt .

Puss/Karin

image135

Går på tv4 komedi 18.50 måndag-torsdag :D

Jag är sugen på choklad muffin >.< Men icke sa nicke, nyttig är biffen för mig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu