Jag HATAR detta!

Eller jag gillar de mindre, kan man säga!
Alltså det som pågår nu!
Var ska man börja...
Jag hatar när det är underbart väder ena helgen, och man planerar att man ska ha grillpartaj osv.
Men så vaknar man helgen därpå och det spöregnar. Suck... Fun fun, not!
Jag gillar heller inte när huset är tomt på mat. Speciellt när man är hungrig som en varg, och man inte vill sätta sig att äta rester från gårdagens mat, som för övrigt inte var min favorit rätt!
Sen åt jag två mackor till frukost, och det får väll bli lunchen också.

Fy vilken (hittils)  misslyckad lördag.
Jag står inte ut, helt ärligt jag längtar tills på måndag. För nästan alla mina måndagar blir lyckade :) Konstigt nog.
Folk brukar ha lördagar eller fredagar som sina favvis dagar, men jag har alltid den otuen att mina helg dagar blir misslyckade, tråkiga, gråa, trista, you name it!

HATAR ÄVEN ATT MIN DATOR ÄR SEGAST PÅ JORDEN.
Gillar inte att min game time har utgått, och de är inte ngt jag har högst på prioritets listan att fylla på, tyvärr.
Värsta negativa dagen känns de som.

Hatar även att ingen har lust att snacka med mig , fy!!

Barbewire / Karin

image129



Postat av: Micka

"Hatar även att ingen har lust att snacka med mig" !?:S
Jag vet att vi inte pratar ofta nu för tiden, men ja finns här för dig om det är ngt!:) så du vet!

2008-05-18 @ 12:51:54
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se
Postat av: Mr A

Bara jag e hemma från Norge så kan jag snacka med dig i flera timmar. Sen till sommaren skall de visst bli mindre regn har jag hört fast de progroserna är nog lika trovärdiga som ett rykte på Skoghall ;)

2008-05-18 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu