Lång dag på stan!

Idag har det varit en lång dag på stan!
Har hängt efter (mohahaha) Mr.M och Wesslan, (Lina..wohohooo ;P hehe)
Iallafall, så fick jag faktiskt gå med dom :)
Mr.M skulle köpa skor, och Wesslan skulle klippa sig, och köpa skor han med.
Så vi gick till skopunkten, och hittade fin fina dojjor.
Efter det gick vi till Hemköp, och köpte cola och Ben & Jerrys, den där nya smaken med hallon. Muums ;D

Sen blev det till att leta upp en frisör, som inte:
* Var turk
* Inte var kille
* Inte var dyr
* Inte var folktomt
* Inte hade tidsbokning, alltså drop in
* Och inte hade för mycket folk.

Det blev tillslut den dyraste i stan :D Mohaha....

Sen skulle vi sitta på scenen i på torget, och käka glass och sola oss.
Jag skulle bara till BK (burger king) en snabbis för att kissa, och det är naturligtvis upptaget! Gahh
Jag ställer mig och väntar, och när jag står där i godan ro hör jag skrik och gråt innefrån toan.
Det är en tjej därinne som gråter och skriker: Varför, varför gjorde du det??
Sen hör man en killes röst: Förlåt! Sen mer gråt från tjejen! Wierd.
Jag går tillbaka mot scenen och säger till Mr.M att han får bajsa någon annan stans och så drar jag min historia.
Då skriker dom till mig att : VARFÖR RINGDE DU INTE???
Dom tar sina grejer och kutar mot BK och står utanför toan och trycker örat emot dörrn. Hahaha, de va liiite skojsigt, och liite elakt. =)

Hehe, tillslut, trots nationella i morgon, a very funny sunny day :D
Har faktiskt varit en lyckad dag! :)



Underbart god :D:D



Sol i Karlstad var det idag! Wonderful!!

Puss//Karin

Postat av: Lina

Gah! lägg ner, btw ute och övningskörde förut eller var det syr din? såg den det nu var :D

2008-05-08 @ 22:02:51
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu