Soliga sommardag!

Det känns nästan som sommarlov, men bara nästan.

Gjorde världens tabbe igår. Jag gick och la mig när klockan var halv åtta, för jag tänkte ; va fasen, det är ju fredag då gör det inget om jag vaknar halv tio för kvällen har precis börjat då, ungefär...
Men, inte vaknade jag halv tio, nej, utan fem i fyra på morgonen. Suck...Så då låg jag i sängen och lyssnade på fågel kvitter. Somnade kanske efter en och en halv timme eller nått. Gahh.

Gick upp för dagen ca. 8.40! Fy >.< Men det har varit en härlig dag, så inte är jag ledsen för att jag kom upp tidigt :)
Har varit ute och gått, skönt att jag äntligen gör det. Sen har jag solat mig, (tyvärr) för jag är röd i fejjan så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ska alldeles strax cykla iväg till Malin i klassen som fyller 18 idag :)

Inte långt kvar för mig nu heller..

Bye

image64
Såna har jag nu :D:D

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu