Vad är detta nu då?!

Va?
Ja, det kan man fråga sig.
Ena dagen skriver man blogg inlägg om att man blir jätteglad för kommentarer, men tydligen fattade ni inte vinken.
Jag ser ju att ni läser, ;D Mohaha

Just nu sitter jag på mitt rum, och läser lite miljökunskap. Prov på torsdag på ca. halva boken :| Suck..trött jag blir!!
När ska man någonsin få lite lugn och ro, va..va?!

Jag kan glädja er att de flesta korten har kommit, ska se om jag kan ladda upp några :)

Hehe, annars har jag inte mycket mer att säga.
image132

Jag och Friida

image133

Malin, sötaste av dom alla >.<

image134

Lina, skålar :D:D

Puss//Karin

Postat av: Lina

Nej men gumman :) det är lungt :) TACK

2008-05-20 @ 23:15:20
URL: http://Liiinag.blogg.se
Postat av: Mr A

Fina bilder :) Ser fram mot de nya korten :P Åker te Norge en vecka :( men då har jag en massa blogg å gå igenom sen när jag kommer hem :)

2008-05-22 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu