Vad är meningen med inne- och utelistor?

Ja, vad är meningen egentligen.
Och vem följer dessa listor?
Jag tänkte på det förut när jag läste en viss persons tre saker som är på "utelistan".
Jag är helt förtjust i den där reklamen för ett norskt flygbolag där en norsk kille hoppas runt och pratar i nattmössan kan tyckas. Men jag älskar den, så himla rolig, och han ser ju hur sjuk ut som helst. Exakt min typ av humor! :)
Men tydligen var han med på utelistan, att denna reklam tydligen var konstig, och dålig, töntig, stick till baka till Norge osv. osv.
Fnys! Ute listor tycker inte jag borde få publiceras offentligt, speciellt inte i vääldigt offentliga dagstidningar. (Som denna då var/är)

Oj :O Nu råkade jag komma åt en knapp så skärmen blev kolsvart i en tiondels sekund. Spookey!
Har inte gjort något vettigt idag, har mest glott på tv, vart ute en sväng och plockat ris, eller vad man säger.
Sen var jag med mamma och handlade, sen fikade jag, och nu pluggar jag historia för fulla muggar! :/ Det är gaanska tråkigt, men nödvändigt.

Bara för att jag är som jag är, så ska JAG göra en inne- och utelista! :) Mohaha....

image126

1. MASSOR, MASSOR OCH ÅTER MASSOR AV SLUTPROV NU PÅ VÅREN. SPRID UT DOM LITE, TACK!
2. ATT REGN GÖR EN SLÖ SOM EN OSLIPAD KNIV!! >.<
3. ATT JAG INTE HAR EN PERSONLIG MASSÖR, TILLHANDS NÄR JAG VILL ! FNYS

image127

1. ATT DET ÄR EN SUPERDUPER LÅNG HELG, OCH DEN ÄR FRAMFÖR MIG :D
2. JAG HAR FAKTISKT TID ATT GÅ UT OCH GÅ!
3. REKLAM SNUBBEN SOM ÄR NORSK :D HAHA, JAG VAR TVUNGEN ^^,

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu