Vad är viktigt?

Ja, det kan man fråga sig.
Vad är viktigt i ett förhållande tillexempel?
Jag har ju inte direkt haft det så stabilt med Mr.M på senare tid. Det har ju hela tiden gått upp, sen ner, sen upp. Men nu de senaste månaderna så har de pekat väldigt mycket ner, och att klättra uppåt igen har varit extremt jobbigt i vissa lägen. Vi har båda velat ge upp.

Men, vändingen kom.
Det har vänt nu, och jag vet inte hur, varför och när. Vi tog våra förnuft till fånga, vi avstod från varann ett tag och så. Ni vet väll det mesta kan jag tänka..;)
Det jag nu har kommit på, är att jag tror att viktigast i ett förhållade är inte att säga: jag älskar dig, eller att köpa varann saker, eller bjuda ut den andre varje fredag, eller komma ihåg namnsdag.
Iallfall för mig så är det viktigast att kunna säga förlåt, jag hade fel.
Det betyder väldigt mycket, och man kommer långt med ett förlåt och ett erkännade om att man hade fel.

=)

Kollar på gamla reprisprogram på tv.
hehe...

Idag har jag;
Varit ute och gått, en riktigt långrunda. Göttans...
Tittat på tv, hehe
Piffat upp mig lite ;) Kan behövas.
Gått ute lite igen, bara till coop, men anyway.
Har ej pluggat, men de kan man väll inte begära en lördag som denna, va? ^^,

Mr.M skulle ju ha kommit idag, men..changed plans. Han kommer i morgon ist. för som sagt så är det väldans mycket prov nu, spec många slutprov och så.
Suck...Börja aldrig natur >.<

Jag har sett att i mina tidigare inlägg där jag skulle haft coola texter så är där bara en loggo. Hm..detta ska jag försöka fixa!

Puss//Karin

image123
En vääldigt gammal bild på mig, mohaha


image124
Hahaha!


image125
Sture, mohaha. Facing her fear!

Postat av: Lina

Haha :D ja, fast jag har inte varit med så många gånger, okej ska prata med mamma så hon får bjuda hit er familj på grillkväll :D

2008-05-03 @ 19:39:04
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Micka

Snygga bilder!:D

2008-05-18 @ 13:03:12
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu