Dragqueen ftw!

Ja, här sitter jag och regnet slår mot fönsterrutan!
Här sitter jag, med biologi böckerna uppslagna, och skriver om blod, muskler och träningsvärk!
Ärligt talat så skulle jag hellre vilja se mig själv utomhus nu, en icke-regnig dag träna mina stackars muskler.
Vill ut och gå, men i regn? Nej, jag står över!

Anledningen till rubriken är att jag faktiskt ser ut som en dragqueen nu! >.< Jo, de är sant.
Vi tar de från början:
När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Make Up store, och det ingick att jag skulle bli sminkad, och sedan få välja ut lite smink! Fun fun, eftersom alla vet att jag älskar smink och sånt.
För att göra en lång historia kort; jag sa inte att jag ville se ut som en transvestit, det bara blev så. Hon frågade mig om jag kunde tänka mig sotade ögon. Visst , sa jag för det är ursnyggt.
Men..nu sitter jag här och ser inte ursnygg ut!
Tänker inte ta några kort, haha! Men men, eller jo kanske eftersom jag har en liten fånig dröm att bli transvestit så..;D Kanske är min början på karriären det här?! ^^,

Har ont i ryggen, eftersom min pluggar-ställning är hopplös. Jag kröker ryggen som Ringaren i Notre-Dame och när jag väl har börjat skriva så slutar jag inte förens jag inte längre vet vad jag gör.
Alltså, jag håller på väldigt länge...
Ska nog skippa biologin nu ett slag och plugga lite franska. :)

Au revoir!!

BTW!
Den saken jag hatar mest med dig just nu, är att du verkligen fick mig att älska dig!


Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu