Fredag igen!

Ja, då var det fredag igen. Sitter i sängen under mitt underbart gosiga täcke! >.< Ni fattar inte ;D

Vet nästan ingen som ska ut idag, så jag hade tänkt att jag skulle ta de lungan idag. Men mina planer är ändrade så det blir först kronoparken, ( men sluta, det är inte slum-kronoparken om jag säger så ;D) sedan antingen arena eller score. Kanske båda, för Linn, Nazila och Helena ska dit, så ^^, Vi får se...

Vill ha en vit månad snart, känns nästan som om jag BEHÖVER det mer än vad jag måste, eller vill. :) Men...det är redan förstört denna månaden  (höh) och december kanske inte är den bästa vita månaden ?!
Aja , nog om det!

Jag är för dagen på jordens sämsta humör! >.< Vet inte ens vad det kan bero på, är ju inte den tiden på månaden, ni-vet-vad-jag-menar!
Ska ut och gå om ett tag, lämna ett par byxor till Lina och hämta min cykel!
Sen ska jag fråga mamma om vi kan åka och köpta lite frukt som jag kan ha ist. för chips eftersom jag nu vill vara nyttig ;D
Mohaha...

Puss//Karin


  Muuumma!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu