Fredagen!

Igår var en ganska mysig dag...vänta, ska bara ta bort lösnageln på mitt pekfinger...
SÅ!
Som sagt, igår var en ganska mysig dag. Något kallt, men det är ju för sjutton november. Det var iallafall så att jag började klockan tolv, men det gjorde ju iof. att jag slutade 16.45 >.< Lite tråkigt att behlöva gå hem när det är mörkt  ute, men men...
Efter skolan så gick jag och Mr.M till Amigos (förövrigt Karlstads bästa resturang, om man gillar italienskt och grekiskt. Bästa servicen, maten, priset är heller inte så dumt ^^, )
Där satt vi en ganska lång stund, och efter det ville jag dra med honom på en ferre, men han ändrade sig i sista sekund! Fnys..

Jag drog dit iaf, men det enda jag gjorde var att sitta och plugga den där jäkla biologin, jag vägrar få så dåligt resultat igen!!
Aja, det blev en lugn kväll, för när jag väl gick ut till festen så var alla redan fulla, och dansade. Men, jag såg en Holländare som var lik Håkan, plus att en göteborgare som var på festen, brukar hänga med Kim Källström :D De gjorde min kväll! hehe

Fredag
Skola
Fotboll på idrotten, utan skor >.<
Miljö-kommun-grejs i stan
Snö ;D
.... ja, resten återstår då! :) Vi får la se hur det blir nu!

Puss//Karin


Han myser iallafall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu