Ja!

Ja, nu var det ett tag sedan jag satt här och bloggade!
Men så här är det; jag får aldrig ha datorn. Plus att denna vecka har varit ganska full packad med grejjer att göra och så!

I går var jag på Blue Moon med Malin, Nazila, Helena och Linn! Mycket skojs, och mätt blev man, mohaha!
Drack två cider, men kände mig ganska nykter ändå!
Sedan bar det iväg till Kronoparken, för att festa vidare, men de var ganska lamt. Så vi skulle åka in till stan, men det var världens kö till Score, och Arena tog 160 i inträde så NEJ TACK! Inte efter förra helgen >.<

Så vi åkte hem, hehe!
Väl hemma somna jag som en stock, och vaknade inte förens klockan tolv, och idag är jag på piss-humör eftersom jag har städat!! >.< Fy fasen vad sur man blir av sånt, eller det kanske bara är jag?!
Åkte även iväg till IKEA och köpte två nya kuddar och ett nytt täcke! Dock inget duntäcke som jag ville ha, eftersom pappa tyckte det var så dålig kvalitet, men men...Två nya blev det och mamma köpte en råtta (ni vet den mjuka gråa IKEA-råttan) till Hampus som leksak! ;D
Haha...ska göra mig i ordning snart! :)

Puss//Karin

>.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu