Je ne sais pas!

Jag är kanske inte så kluven längre!
Jag har större delen av hösten varit rätt så kluven, mycket saker har hänt, bra och dåliga.

De bra saker som har hänt, har verkligen hjälpt mig....att bli ännu mera kluven >.< Tyvärr!!
Alla vet nog vad jag talar om, och jag säger bara en sak; " Vad jag bryr mig om nu, är att aldrig ge hjärtat rakt ut"
Det är så sant, så sant.

Palla skriva blogg nu, har pluggat en hel del, och ska snart gå tillbaka till soffan och kolla Luftslottet på fyran!
(Jag skriver inte att jag ska trycka chips...oops)
Har även letat balklänning idag, och har hittat min drömklänning. Men det är ingen balklänning, men jag vill verkligen ha den, vid ett finare fest tillfälle, eller kanske på skolavslutningen?! Men, mamma tyckte man ska ha en ljus klänning, men jag tycker denna skulle se underbar ut på mig! Så det så!!

Puss//Karin


Gud, ..en vill-ha klänning till 120% !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu