Komma igång!

Ja, komma igång är verkligen något jag vill just nu!
Jag pratar förstås om mitt jobb, som Mary Kay konsult.
Säljer massa smink, hudvårdsprodukter, parfymer och annat!
Men, det går lite trögt tycker jag!
Eller inte bara lite...

Jag har haft ett antal hudvårds klasser men mest för yngre och det har inre varit så framgångsrikt, men roligt ;D Haha

Nu satte sig två skumma killar brevid mig, tror dom går i ettan...>.< Luktar väldigt mycket parfym.
Nej, jag pratar inte goja, jag sitter nämligen i skolan. Ojoj..nej föressten, nu slängde jag ett getöga på dom, och jag tror att dom går i trean! Opps...
Nu smygkikar dom på mig också, mohahaha!

Nej, ska dra, måste ringa ett kärt samtal till en mycket kär bekant till mig. Mamma!!

Puss//Karin

Oj , det här var nog ett tag sedan, men här är jag just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu