Lite dåligt kanske

Ja, de kanske har varit en liten dålig uppdatering, men det beror på att jag har haft nada att göra.
Just nu sitter jag på mitt rum, och har tagit en paus i pluggandet. (Insåg att jag har franska att göra också, merde)
Det är jätte mörkt i mitt rum, och taklampan är väldigt stark tycker jag, så jag föredrar helst att bara ha fönsterlampan tänd, men igår statte my folks upp julbelysning i mitt rum, i form av en liten ljusslinga som hänger i mitten av fönstret och ger ifrån sig ett ynka sken. >.<
Jaja....

Igår var det öppet hus med Mary-Kay, och det var underbart roligt. Jag har ju haft ganska låg självkänsla nu de senaste och inte riktigt hittat motivationen till att komma igång, men det löste sig.
Jag vill verkligen åka dit och ha ett möte med min "mentor" eller vad man ska kalla henne ;D
Vill lära mig mer om produkterna så jag kan vara 120% självsäker när jag ska sälja sen :)

Har även bestämt vilken skola jag vill in på till hösten, eller ja, det är inte ett högutbildande universitet, bara för intressets skull, plus att jobba med det yrket är inget jag tackar bomfaderalla nej till :)

Ska sluta nu, ska läsa om Geijer sen ska jag fråga mamma om vi kan köpa något till filmen, annars får jag nöja mig med ett äpple!
God natt!!

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu