Sitter i mitt rum nu!

Japp, nu har jag både tv och internet på mitt rum, wiee :) Det bästa av allt när man har ny digitalbox är alla prova-på-kanalerna! ;D Me like!
Sitter och kollar på Sicko nu, ni vet den där dokumentären med Micheal Moore, när han åker runt främst i USA och pratar med sjuka personer om USA:s usla sjukvård! >.<
Riktigt bra, se den! :)

Idag var jag i skolan :) Kanske inte glad gubbe till det men men...
Är ganska nere förövrigt...och jag tänker inte berätta varför!
Men jag kan säga att det beror på något som hände i går i skolan, idag i skolan, men det mesta löste sig, plus en sak som hände när jag var på väg hem!
Visst, jag tål skämt, men ni vet också att jag känner igen ett när jag hör ett, så jag vet även när ni inte skämtar.
Ingen fattar, men det make a lot of sense to me...>.<

Hampus ligger här brevid mig. Jag försöker vänja honom av med hans skinkvanor, att alltid få skinka så fort han vill ha, och det är ofta det!
Men, ska jag vara ärlig tror jag att någon smygmatar honom med skinka när jag inte ser på, för kulan på magen är väll inte "muskler" eller? ;D
Men, min lille gosemolle är fortfarande min lille gosemolle även fast kulan bara blir större!! (K)

Puss/Karin

ja så såg det ut, för oändligt längesen känns det som

Postat av: Lina

åh, jag satt och titta på bilderna från grekland här om dagen och gud vad jag längtar tillbaka, till kvällarna när vi tog en cider sen bar det vidare till drnkarna och dans dans på eclipse, när man var brun och kunde ligga och lyssna på alla vid poolen, FYYY BÄSTA SAKEN SOM HAR HÄNT I MITT LIV :D vill sååå tillbaka :D

2008-11-14 @ 15:46:31
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu