Skolstart!

Så, då var det allra sista höstlovet avklarat, och i morse var det tillbaka till skolan som gällde!
9.00 skulle man stå pigg och skolsugen på universitetet redo för lab!
Mumma!

Har varit sjuk, eller ja småförkyld, ett tag nu! Hade även feber i lördags, men jag hade inte hjärna nog att stanna hemma, så jag drog ut och festade ofc >.< Kanske inte smartaste, men när påstod någon senast att jag var smartast?
Är hemma nu, och jag kan bara säga till alla er som var så oroliga så har inte min diet gått direkt framåt.
Jag blev sjuk, precis i början och blev bjöden på tacos >.< Typiskt. Så jag har inte varit ute och gått så mycket som jag hade hoppats!
:/

Aja, plus att jag vill ha en våg också, så man har lite koll! Får tjata på mamma och pappa om att köpa batterier.
Ska tydligen vara något special ;S

Ska till universitetet i morgon också, men först till tandläkare och fixa något! 07.25!!! Bättre tid kunde man ju inte fått eller va?!

Fnys



Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu