SOVA sova sova..

Ja, nu ska man strax hoppa i sängen, efter en lång dag med kaloriintag ;S
I morgon börjar jag kl. 14.10 så jag tänkte att jag skulle gå ut och gå oite innan det är dags för skolan.

Jag gjorde lösnaglar (eller jag klistrade på lösnaglar) nu på kvällen så jag har jordens problem med att skriva, plus att Sture kom hem nu, så jag ska ta och lägga mig bland mina nya kuddar och mitt nya täcke :) Mums...

Bakade tårta till pappa idag, eftersom det var pappas dag idag, så jag bakade en bär-tårta till gubben!!
;D Hahaha närå...den var väldans god.

Festade med Friida i går, det var kul och vi pratade engelska med varandra hela kvällen, samt i morse när hon ringde blev det engelska, men Fredric är nog lite sur eftersom han inte fattar ett jota ;D Mohahaha
 Som sagt back to school i morgon då, och det gäller att vara pigg och fräsch och ready to go!
Ojojoj, där kom engelskan också, snart kommer Lich också för er som vet vad det är...Ska man köa eller inte? Det är ju lite det som är kul med en ny relese ;D

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu