Vintern rasar ut bland våra fjällar...

Eller inte!
Det dröjer ett ganska bra tag innan man får se manskören med studenthattar stå framför rådhuset på stora torget, och sjunga högt och ljust.
>.<
Men, jag skulle vilja säga såhär istället; Idag är det valborg, och jag såg manskören på stan!
Jag fryser så infernaliskt, och vintern är bara påväg! Den är inte ens här, utan påväg. Och vinter= kallare!!
Fy fasen!

Ska strax i väg till de stället jag alltid åker till halv åtta på måndagar! Stallet med andra ord.
Sitter här och försöker värma mig så gott det går, samt tittar på Lilla sportspegeln för det finns absolut ingenting annat på tv just nu, som är värt att slänga ett öga på!

Nej, nu vill jag bara att de ska bli tisdag, andra avenyn, mys, och stanna-uppe-länge...har laddat ner två filmer, och på onsdag behöver jag inte gå till skolan! :) :) Men, det betyder att jag måste ha alla böcker hemma, men whatever. Hade ändå tänkt plugga...

Nej, nu ska jag sluta och tjata.
Hade ett bra samtal idag, med en person som betyder väldigt mycket!
Du betyder mycket, om inte mest! Även om du är lite knepig så är de inte du, det är vår situation som har gjort oss till de vi är nu! >.<

Puss//Karin
plus en kram till dig! :)

  Sån blir sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu