Ännu en helg!

Så var ännu en helg över!
Men, ja ä inte bitter....för det är ju sista veckan i skolan nu, sedan är det en veckas lov för min del, som kommer inledas i Köpenhamn och Malmö ;D;D
Wiee

Veckan som gått har faktiskt varit helt ok, trots matteprovet i torsdags och det jag gjorde i fredags >.<
Men men...Man ska aldrig blicka bakåt! :)
Ska strax sätta mig och plugga lite granna.
Älskar söndagar, spec. såna här fina söndagar som är lugna och massa repriser på tv.
Känns som om söndagar är 100 år långa och att man hinner så mycket!
Tillskillnad från fredagar! Mohaha

Saknar en person ganska mycket, men jag måste vara stark nu! >.< Och gå vidare.... Jag vill gå vidare för den personens skull, men å andra sidan kan jag bara inte glömma!!

Puss//Karin


 >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu