Badat!

Har badat! :) Och för en gångs skull lyckades jag få vattnet perfekt! :) Inte för varmt inte för kallt, utan perfekt!

Ska till Score idag , eller det är planerna men mina planer lyckas ofta gå i stöpet av olika anledningar!
Lina skulle hängt med från början, men ändrade sig. Så de är jag och Friida som ska gå ^^, Fun fun...


Jag är  så himlans trött, fy. Har gått runt och varit dåsig i huvudet i två dagar nu. Det är ganska påfrestande!
Ville verkligen inte gå upp i morse, men jag visste att om jag låg kvar så skulle det inte göra saken bättre! Fnys...

Min katt sket på sig förut, btw! (Märks det att jag har lite att skriva om elle?) Han blev så rädd för badkaret (?) att han bajsade en liten klick på min arm, men den luktade inte viol iaf >.< Fy!!

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu