Det kryper närmare

Det känns att lovet är nära! Jag är slöare, tröttare, och orkar knappt gå upp ur sängen på morgonen.
Trots att jag kliver upp när klockan är 10.00 så vill jag bara ligga kvar i sängen....Gaahh, men det kan bara betyda en sak; jag behöver lov!
Som tur är, så är inte lovet långt borta! :)

Håkan kommer också närmare och närmare, och snart ska jag stå längst fram vid scenen på nöjes och skrika min hals hes! Mohaha

Idag har jag pluggat, samt sålt lite produkter ;D En riktigt bra dag, om jag ska vara ärlig.
 :)
Mår förövrigt dåligt som in i...Är på jordens sugigaste humör idag. Trött i skallen, trött på skolan, äter för mycket (som vanligt), hade dålig hårdag, och gick osminkad till skolan. Kände ditt hat genom din blick. Du försöker hela tiden trycka ner mig för att visa att det är dig det är synd om, att du bestämmer. Men nu är det nog, visst DU bestämmer, men inte över mig!!
Dagens odd but not extreme: Min bror ska gestalta Jonas Gardell på ett bröllop i maj! Mohaha

Puss till er som vill ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu