Diet

Ja, förlåt alla människor som inte ser mig som fat ass, men...
Jag tycker att jag (kanske inte banta men) ska hålla igen lite nu. Har blivit för mycket mat, och godis på senaste tiden. Men speciellt mycket mat. Känns som jag bara glufsar i mig varenda tugga jag får framför mig som en, en...HÄST!
Jag har faktsikt fått höra det en gång, att jag äter som en häst. Efter det så äter jag aldrig i den personens närhet, kan jag lova!

Den personen som tyckte att jag åt som en häst, har en udda hobby....Nämligen vara så elak, taskig och sårande mot mig på alla sätt och vis.
Vet inte vad nöjet är, och varför just jag?! Fick höra att det var för att jag aldrig sa emot, men det gör jag tamej tusan visst! >.<
Jag säger emot som en liten jävel, och försöker att stå på mig, men även om denna person inte betyder något för mig i övrigt lyckas den träffa precis de ömma punkterna som jag har!
Fan! Hatar gnäll-inlägg, men jag ville prata av mig förut med en som jag tycker väldigt mycket om, men det var enkelriktat så jag försjönk i matteböckerna i fyra timmar (?)
FYRA TIMMAR, jag.....pluggade matte så länge. Utan paus! ;D
Jag är VISST ambitiös! ^^,

Köpte Halloween kläder igår....:) Jag älskar Halloween!!
Jag minns exakt vad jag gjorde förra sommaren...eh..förra Halloween menade jag ^^,  
Cyklade in till stan, hämtade upp Mr.M (ibi) och vi kollade på skäck hela natten! :)

Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu