Hej hej hallå dagboken!

Eller något.

Åkte som sagt till Köpenhamn i fredags! :) Tog ganska lång tid, men det var väl värt det!
Träffade Fredrik i Malmö, och vi gick ut på kvällen till Harrys och drack...ja ganska mycket.
Blev dessutom fyllemat på Max ;D

Åkte till Köpenhamn på lördagen, och vädret var hur fint som helst...och jag gillar verkligen Köpenhamn...skulle verkligen vilja ta med mig mina girls dit ;DD;

På söndagen åkte jag till Helsingborg, och träffade Thomas samt Oscar och Tindra. (Oscar, för övrigt kallad Bosse numer)

Nu är jag hemma och bara latar mig. Vill ta det lungan denna veckan, men det blir ju aldrig som man tänkt sig, haha eller hur!

Nu till alla som jag sagt detta till, VIKIGT!!

Halloween ferren som var planerad att vara den 2 November, är uppskjuten till den 22:e november...Men, fortfarande är det maskerad som gäller;D;D
Uppskjutningen beror på att allt annat var uppbokat. ;D

Nu ska jag kolla runt lite, sedan slappa framför Will and Grace...

Puss//Karin


   Helsingborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu