Hmf!

Åh nej, man kan ju översätta dessa texter >.< Fnys, här har man trott att man varit på den säkra sidan...Jag skriver ju på svenska, ingen annan utomstående fattar, så finns det översättnings program också >.< Gaah

Haha...

Jag vill bara säga att denna helgen har faktiskt varit min första totalt vita helg sedan 13 juni 2008!! >.<
Och det känns helt ok, nästan bra tillomed...hahahaha!
I fredags gjorde jag inte mycket, jag var i skolan, så totalt bakis att jag aldrig varit med om något värre, ska jag säga!
Var nämligen ute och festade på torsdagen, vilket kanske är lite dumt, men jag tänkte att jag skulle ta de lilla lungan, men 0,5 liter juice+vodka är nog INTE att ta det lungan!?! Men det kändes ju inget, bara när jag reste mig upp och försvann ut i skogen!
Sammanfattning (mkt kort):
Drack lite väl mycket i en soffa, i ett kök, massa personer, massa musik, en knäpp tysk svensk tjej, en annan knäpp icke tysk men svensk tjej. Hämta mer sprit, dricka upp, dela med sig. Hämta mer sprit, dela med sig, dricka upp!
Ragga cigg från folk, italienaren fixar ;D Haha...
Fransman skriker godnatt, springa efter, man ska väll inte sova när klockan är 00.00 på en torsdag, eller va?!
En bulgarisk kille tar hand om mig, snubblar med mina höga dojjor :S AJ!! Kommer in till fransmannen, festar, hoppar ut genom ett fönster, ramlar runt i en skog...fasen vad ont det gjorde!

Snattar sprit ut ett kylskåp, vill hitta den jag egentligen var där med, och därifrån gick allt så jävla snabbt!
Upp med mobilen, ringa hit och dit, spy på en toalett, spy på ett golv, fy fan!
Jag gjorde två personer besvikna och jag var tvungen att gå till skolan på fredagen!


Lördagen var jag på tjejkväll hos Wicky, som fyllde 18, den 23 september :)
Det blev tacos, och tävling som jag (och mitt lag) vann ;D Hahaha
Sedan blev det Halloween planering...mohaha
"Voulez vous coucher avec moi, se soir?! " Hehehe....Oh yeah!

Idag börjar jag klockan två, på tingvalla! Så jag ska ta bussen till stan om en timme!
Ska bara ringa ett samtal först, hehe :)

Puss//Karin


 lilla håsson, som aldrig blir bra på bild!! >.<



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu