I'm just a kid...

Vaknade i morse, halsen gjorde ont. Blev desbo efter halstabletter...
Gick inte till skolan, försökte intala mig själv att jag inte missade något spec. viktigt, men...
Somnade om till runt tolv.
Sedan dess har jag kollat på tv, går ganska mycket bra på tv ändå. Tillskillnad från i somras då jag satt hemma, med gråmulet väder ute i tre veckor innan det fina vädret kom och jag började jobba! Life is unfair.

I morgon ska jag på bio :) Sedan blir de förmodligen arena. Jag vet att det är torsdag i morgon, men på fredag ska jag nämligen inte göra ett skit, så jag tar ut det i förskott kan man säga!
Men med tanke på att det är skola dagen efter så får kvällen inte blir alltför sen heller, hehe :)
Uppdaterar nog om morgondagen på fredag ;D

Just nu sitter jag och kollar runt på massa klipp med Johan Glans. Mer än hälften har man sett, men vad gör det?! :)

Puss//Karin

  Min gose molle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu