Inte ledig en sekund!

Detta lovet, hade jag sett fram emot att bara slappa, kunna kolla ALLA repriser på tv, gå ut och gå...och ha tråkigt!
Men, det känns som jag inte har tagit det lungt en enda sekund!
Jobbat med projektarbete, som blev jäkligt bra om jag får säga det själv, varit i sveriges sydligare trakter+köpenhamn, partajat, haft hudvårdsklass.  

Idag är det ju HÅKAN på nöjes, och jag har biljetterna! ;D Wohahaha
Det är för övrigt Halloween idag också, men denna kväll så kommer ni finna mig, och Malin, längst framme vid scenen på Nöjes, rödögda, hesa och med ett leende från öra till öra!

Mums, Håkan!

Har precis kommit hem från hudvårdsklass, som var mycket skojs, tyckte jag! Allt flöt på ganska bra, även om jag kan förbättra mig, men det är iaf bättre nu än de två första gångerna ;D
Nu, så ska jag kolla lite om jag missat något viktigt på tv, sen ska jag till stan och kolla på skor ;D Aka, köpa en par skitsnygga skor!

Puss//Karin



Postat av: Malin

Usch, varför ska han vara så snygg för!!! Min minderåriga kusin kommer till mig från Göteborg, så det blir ingen Håkan ikväll för min del. snyft Ha det grymt kul (det kan inte bli något annat)!!! Jag kanske lyssnar på "kär i en ängel" och fäller en tår...

2008-10-31 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu