Min gom smakar mandel!

Ja, en lite udda rubrik kanske, men..jag tyckte att jag hörde någon säga det!
Inte så att min gom smakar det just nu, men i klassrummet tyckte jag att jag fick höra just den kommentaren!
Odd but not extreme! ;D
Jag gillar den grejen, som finns på sr's hemsida. ODD BUT NOT EXTREME!
Alltså om man sett, hört eller upplevt något som är udda, men inte så himla uppseendeveckande så kan man skicka in sin bild eller historia om det! :)

Ska nog börja göra det jag med, här...
Varje inlägg ska från och med idag innehålla något som är odd, but not extreme..så får vi se hur länge det håller i sig.
Dagens måste nog bli rubriken; Min gom smakar mandel! Odd, but not.....;D Ni fattar!!

Idag var jag i skolan...hade tråkig biologi, och tråkig svenska. Allt känns tråk nu, och jag ser fram som fan emot lovet!
Det är något jag riktigt behöver just nu!
Börjar ganska sent i morgon,dvs. 12 så jag ska nog hoppa i säng nu, för är det något jag gillar så är det att sova ;D

Hehe....

Hörde en ganska bra låt förut, eller det var snarare texten jag föll för ^^,
Försökte hitta texten, men man lyckas nästan jämt :/


Puss//Karin

  Urs...>.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu