När är det verkligen över då?!

Måste egentligen plugga röven av mig, men ett enda litet blogg inlägg skadar nog inte >.<

Jag bara undrar, när är det verkligen slut mellan två människor, som har älskat varandra en lång tid?
Jo, visst, om den ene är otrogen eller träffar någon ny som denne då vill leva med istället kan jag ju fatta.
Men om den ena partern plötsligt bestämmer sig för att det är slut, och skriker det boktavligt talat nästan varenda dag i två veckors tid, ber om att få ringen tillbaka.
Säger saker som: att denne aldrig mer vill vara i närheten av den andra personen....Ska man tolka det som ett officiellt slut då, eller ska man fortfarande hoppas och "vara på sin vakt" ?

Kan man inte bli förlåten, eller inte vara ärlig mot en annan människa har man inget mer med den att göra!
Men, när slutet smärtar så, och man ger upp allt, kan det ändå finnas en väg tillbaka!?
Jag har lärt mig att aldrig ge upp hoppet, efter det här! Men, är det kanske de man måste göra nu i alla fall?!

ps. jävla biologi, jävla lärare...det är inte så jävla kul med cellen som du tror! Get a REAL life ds.

 Pluggar framför tvn, när jag inte bloggar! >.<



  Kiss for no one >.<

Postat av: Lina

ja jag vet :D tack vare dig! :)

2008-10-12 @ 15:03:23
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu