Shit, sa Britt!

Aaa. och jag med!

Var på arena igår, med Lina och Friida! :)
Vi började kvällen hemma hos Lina, där vi skulle göra drinkar som, enligt mig, inte blev såå lyckade haha!! ;D
Bättre lycka nästa gång...
Sedan bar det av till stan, för att gå in på arena, och väl därinne träffade vi hur många som helst som man kände igen, skojs skojs...
:)

Blev mycket rännande ut och in också, känns som jag mer var utomhus än inne :s Konstigt!!

Gjorde även bort mig, så jävla totalt!! Gaah, jag skäms! And...I don't wanna talk about it! >.< Fnys!!
Gjorde inte det värstaste värsta, men det var ändå illa!
Jag håller med en viss person, som blev arg och sa att det var jävligt lågt!! Kan inget annat än att hålla med!!

Gaah...

Laddar ner film nu, ska snart åka och hämta mina grejjer som jag har hos Lina :)
Sen ska jag ÄTA! Tror jag snart smäller av...

Puss//Karin


ps. till dig som är arg, om du läser, jag vet att jag är dum i hela huvudet, men detta var fan sista gången som något sånt händer, promise >.< ds.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu