Att stanna inne, och hemma och inte gå bort!

Igår kväll så var vi (tjejorna) hemma hos mig och hade mys kväll typ, med massa snack och chips ;D Hahaha
Blev en nykter fredag för mig, trots allt! ^^,

Det var mycket trevligt, och sedan lite senare så droppade tre killar in och gjorde oss sällskap. Runt ett hade alla dragit och jag hoppade ner i sängen med Hampus och somnade...:)

Ska strax gå och göra mig iordning för kvällen ;D Blir campus först, sen efter det Score med Malin och kanske Friida om jag får tag på den lilla loppan, som inte har ringt!! Mohahaha

Sitter och lyssnar på massa bra musik nu, för att komma i party stämning. Men egentligen är jag inte festsugen, men det lär nog gå över, haha! :)

Har även vart på stan idag, och köpt en massa saker, men jag FICK en jacka av min snälla mamma! Hahaha...annars så köpte jag en hel del ;D Hehe...

 

Puss//Karin


Hahaha, jag var bara tvungen att ta en bild och lägga upp den haha!! Så här ser det ut när man försöker vara som alla andra! Inte likt mig ;D

Postat av: Mr A

Det är likt dig å alltid vara vacker ;)

2008-10-01 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu