Har aldrig riktigt tyckt om det!

Lyssnar nu på min nya lilla favorit stjärna. Nämligen Lars Eriksson (ni som följer idol så är det han bra-iga med de röda guran från Lund ^^, )
Han är riktigt bra, men jag har aldrig riktigt gillat idol, eller konceptet för den delen heller.
Men, jag måste säga att jag finner (i allafall utagningarna) riktigt undehålls samma ;D

Är på bättre humör idag, faktiskt. Även om allt kändes pytte smått bättre igår innan kvällen.
Nu känns de bättre igen, må jag säga! Men, ska även tillägga att det blir vad man gör det till!

Har planer på Årjäng till helgen, får se nu hur det blir.
Alla är nog inte tipp topp, eller mår särskilt bra. Ska inte uttala mig för mycket men jag tror inte jag är ensam om att inte vara riktigt klar i tankarna just nu!

Ska strax kolla på en dokutmentär om några flickor som vill plastikoperera sig, hehe!

Puss//Karin

Postat av: Mr A

Fast du behöver inte plastikoperera dig så där spar du en massa pengar å besvär :P

2008-10-01 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu