Ja, det är borta!

Idag har jag fått flera rysningar över mig!
Både av posetiva känslor och några negativa.

Jag fick bra rysningar av att se en viss person idag i skolan >.< Som det senare visade sig skulle (metaforsikt) hälla dricka i knäna och slå mig med den hårdaste boxningshadsken som finns, i magen!
Just precis så kändes det. Jag var uuprymd till en början, hade tänkt tala om för dig vad jag kände, men något kom ivägen och du liksom krossade mig under dig som om jag bara vore en tysk öl burk, som man krossar eftersom det ändå inte går att få pant.

Japp, just nu ser jag mig själv som en tysk ölburk. Jag var god i ungefär en halvtimme, men sedan tog det slut och det är ju ändå ingen pant!
Känner mig konstig på något sätt! Har jag någon gång skrivit om blandade känslor, kan jag bara säga att jag inte visste vad jag snackade om, för det var inget emot vad jag känner just nu!
Ryser av att du precis krossade mig, ryser av välbehag när jag hör Rejected Love (Lars Eriksson), ryser allmänt över att jag mår illa, och är påväg in i sjukfasen!

Gött att skolan dragit igång nu, så man får något att konc. sig på!

Ja, det förra inlägget är borta, stör mig på att de tre sista bokstäverna ej fanns så..:)


Puss//Karin


 

Snälla, augusti, kom och hämta mig igen! >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu